Nume

Prenume

E-mail

Am citit si sunt de acord cu conditiile generale
Coș

Cosul tau este gol!

Transport:

19.90 Lei
La cumparaturi de peste 300 Lei beneficiezi de livrare gratuita. Mai ai de cumparat in valoare de 300 Lei
19.90 Lei

Total:

0

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cum să mă înregistrez?

Pentru a putea cumpăra în q24fashion.ro este nevoie să înregistrați un profil al dvs.Înregistrarea este rapidă și ușoară – singurele date care trebuie completate sunt: nume, adresă de email valabilă și sex. Înregistrarea se face prin linkul Înregistrare  – în partea de sus a primei pagini a site-ului. Profilul creat vă va da posibilitatea să plasați comenzi și să urmăriți starea lor.Înregistrarea profilului, de asemenea, vă oferă posibilitatea să primiți iformatii despre reduceri atractive și oferte speciale.

Cum pot lua legatura cu departamentul de relații clienți?

Vă rugăm să folosiți oricare din urmatoarele metode pentru a ne contacta: 

 

Prețurile afișate includ TVA?

Prețurile afișate pe Q24Fashion.ro includ toate taxele și reprezintă suma pe care o veți achita pentru produsul comandat.

Sunt toate produsele afișate în stoc?

Toate produsele afișate pe Q24Fashion.ro sunt disponibile pe stoc în momentul afișării. Totuși, actualizarea stocului poate fi efectuată doar în momentul finalizării comenzii, fiind posibil ca o parte din produsele adăugate de dumneavoastră în coș, să fie comandate anterior de alt client, epuizând stocul.

Este posibil să primesc o notificare pe email atunci când aveți promoții sau reactualizați stocul?

Da. Vă rugăm să folosiți formularul de abonare la "Newsleter" și veți primi notificări despre lucrurile interesante de pe Q24Fashion.ro

Pot să mă dezabonez de la Newsleter?

Bineînțeles. Vă rugăm să folosiți link-ul de dezabonare afișat în josul oricărui newsletter primit de la Q24Fashion.ro.

Voi primi confirmare pentru comanda mea?

Da, imediat după ce apăsați pe butonul "Comand", în mod automat, vă va fi trimis email pentru confirmarea plasării comenzii, care conține si numărul ei.

Nu am primit email-ul de confirmare al comenzii!

Vă rugăm să verificați directorul de email-uri nedorite (Spam/Bulk). Pentru a vă asigura că primiți fiecare email de la noi, vă rugăm să adaugați adresa clienti@q24fashion.ro în lista d-voastră de contacte.

Pot să îmi anulez comanda?

Puteți solicita acest lucru apelând consultanții noștri la numărul de telefon afișat pe site.

Pot solicita expedierea la o altă dată?

Daca doriți să amânați expedierea comenzii dumneavoastră, dar nu mai mult de 5 zile, vă rugăm să ne contactați.

Ce se întâmplă dacă primesc un articol defect?

Toate produsele oferite de Q24Fashion.ro sunt în stare impecabila. Totuși, daca în mod excepțional primiți un produs cu un defect, vă rugăm să luați legatura cu departamentul nostru de servicii clienți, schimbul produselor urmând a se efectua gratuit.

Ce fac dacă am primit un articol diferit?

Dacă în urma unei erori de procesare ați primit un articol diferit, vă rugăm să luați legătura cu departamentul nostru de servicii clienți, schimbul produselor urmând a se efectua gratuit.

Care este mărimea mea?

Descrierea fiecărui produs conține informații despre mărimea lui conform etichetei și despre mărimea la care corespunde realmente produsul, conform dimensiunilor sale. Pentru a determina exact mărimea Dvs.,vă recomandăm să vizualizați tabelurile de marimi.

Pot să modific sau refuz comanda mea?

Înainte să apăsați pe butonul „Comand“, aveți posibilitatea să vă întoarceți înapoi la pașii din Coș și să faceți modificări (să eliminați produse, să schimbați adresa pentru livrare, etc.).Apăsând pe butonul „Comand“ Dvs. confirmați comanda plasată și nu mai aveți posibilitate  de a o modifica în nici un fel.

Dacă doriți să refuzați comandă este necesar să ne contactați telefonic sau la email. Dacă produsul este deja expediat către Dvs, după primirea lui, îl puteți returna suportând cheltuielile privind serviciul de curierat.

Cum pot plăti produsele comandate?

Puteți plăti produsele comandate prin mai multe modalități:

1.) la primirea lor – curierului la livrare;

2.) cu carduri de credit sau debit MasterCard, Maestro, VISA;

Cum și când va fi livrată comanda mea?

 Livrările se efectuează de către societatile de curierat Fan courier, Urgent Cargus, pe seama clientului. Livrările se efectuează până la adresa Dvs. Termenul de livrare este până la 3 zile lucrătoare pentru marfa din depozit si 21 de zile pentru marfa cu termen de livrare extins. Comenzile efectuate după ora 16.30, sâmbătă, duminică și în zilele de sărbători, se prelucrează în următoarea zi lucrătoare.

Copyright © 2014-2017 All rights reserved - Q24 Fashion
Created by:
Slider leftSlider rightListGridIn stockStock limit