Nume

Prenume

E-mail

Am citit si sunt de acord cu conditiile generale
Coș

Cosul tau este gol!

Transport:

19.90 Lei
La cumparaturi de peste 300 Lei beneficiezi de livrare gratuita. Mai ai de cumparat in valoare de 300 Lei
19.90 Lei

Total:

0

Condiții generale de comercializare

Alegerea produsului

Clienții noștri au posibilitatea de a alege, respectiv, să comande din produsele magazinului. Clientul, printr-un click pe produsul ales poate vizualiza prezentarea mai amplă a acestuia. În cazul intenției de cumpărare, puteți plasa produsul într-un coș de cumpărături virtual, prin apăsarea butonului ”Coș de cumpărături”. Apăsând butonul ”Vizualizare” puteți vedea produsele puse în coș cu ocazia cumpărăturii, respectiv suma finală de achitat și costurile de livrare. Aici puteți verifica corectitudinea comenzii, în special în ceea ce privește prețurile, cantitățile, pe care le puteti modifica sau corecta în funcție de dorințe. Coșul va calcula automat suma finală a comenzii.

Trimiterea comenzii

Dacă considerați corespunzătoare cantitatea produselor puse în coș, ați verificați suma finală și ați decis să le cumpărați, trebuie să apăsați butonul ”Plată”. După acest pas aveți posibilitatea să alegeți dacă doriți să intrați ca și utilizator înregistrat sau doriți să vă înregistrați ca și cumpărător nou, ori după caz, vreți să cumpărați fără înregistrare.Dacă ați mai făcut cumpărături în magazinul nostru să introduceți adresa de e-mail și parola dată la prima înregistrare. Dacă doriți să vă înregistrați ca și client nou, să furnizați datele necesare cumpărăturii pe care sistemul le va stoca astfel încât, la următoarele cumpărături va fi nevoie doar de o simplă autentificare. În caz de cumpărături fără înregistrare, să furnizați adresa de facturare și de livrare. În pasul următor alegeți modalitatea de livrare care vă convine (preluare personal sau prin curierat) respectiv modalitatea de plată (la recepția comenzii, card bancar, virament bancar, numerar). Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii apăsați butonul ”Comandă” pentru a trimite comanda.

Prețurile

Prețurile sunt prețurile de listă valabile în momentul comenzii și pe care le regăsiți în dreptul produselor în magazinul on-line. Prețurile sunt cele finale, conțin TVA, în schimb nu conțin costurile de livrare. Costurile de livrare le regăsiți pe parcursul procedurii de încasare înaintea finalizării comenzii, respectiv în cadrul Condițiilor de comericalizare. În cazul în care apare o eroare sau o deficiență a produselor sau a prețurilor ne rezervăm dreptul la corectare. În astfel de cazuri, după constatarea și corectarea erorii o să informăm imediat clienții asupra noilor date. Ca urmare clientul poate confirma încă odată comanda sau oricare dintre părți are posibilitatea de a renunța la contract.

Prelucrarea comenzilor

Prelucrarea comenzilor are loc în termen de 24 de ore.

Posibilitatea corectării greșelilor de introducere a datelor.

Aveți posibilitatea de a corecta eventualele greșeli înainte să apăsați butonul ”Comandă”.

Confirmarea

Confirmăm fiecare comandă prin e-mail. Acest lucru însemană că în urma plasăriii comenzii o să primiți un e-mail generat automat despre primirea comenzii și (ulterior) unul cu data estimată a livrării.În cazul unei confirmări telefonice că sunați la serviciul clienți sau la oricare din numerele de telefon din e-mail.

Condiții de plată

În magazinul nostru on-line aveți posibilitatea de a plăti prin virament bancar, cu cardul bancar sau plata personală la preluare; în cazul celei din urmă, prețul de achiziție împreună cu cheltuielile de livrare se vor achita prin ramburs, la preluare, persoanei care face livrarea coletului.

Livrarea

Livrarea și predarea coletului se va face prin serviciul de curierat rapid Urgent Cargus. Costul de livrare este de 19.90 lei (TVA inclus). Termenul de livrare al produselor vă va fi prezentat de către magazinul nostru pe durata procedurii de încasare, și va fi inclus și în conținutul e-mailului de confirmare. Puteți să cădeți de acord asupra termenului de livrare și telefonic la unul din numerele de telefon din e-mailul de confirmare. Perioadele de livrare sunt de două tipuri, respectiv livrarea normală - în termen de 3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii pe e-mail sau prin telefon – și se aplică doar produselor disponibile in stocul depozitului sau livrare extinsă – într-o perioadă aproximativă de 21 de zile calendaristice de la data confirmării comenzii pe e-mail sau prin telefon – și se aplică pentru produsele importate de la furnizorii direcți ai mărcilor respective de care aparțin produsele în cauză.

Renunțarea la livrare

În cazul în care magazinul on-line nu își respectă o obligație contractuală deoarece nu este disponibil produsul definit prin contract, respectiv, nu are posibilitatea să furnizeze serviciul comandat, are obligația de a anunța clientul. Magazinul on-line nu încheie contract cu minori. Clientul, prin acceptarea condițiilor generale, declară că nu este minor.

Returnarea produsului

Produsul poate fi returnat doar în starea originală și în ambalajul original, în stare cantitativă și calitativă impecabilă.

Informarea privind condițiile încheiereii contractului

Limba contractului este limba româna; contractul încheiat se consideră a fi încheiat în scris. Legea care guvernează contractul este legea româna. 

Dreptul la renunțare / Garanția de returnare

Clientul poate renunța la contract în termen de 14 zile fără un motiv anume. Dreptul de renunțare se naste din ziua în care a preluat produsele. Anularea contractului prin refuzarea de primire a coletului poate fi făcută la curierat la momentul livrării coletului în cazul în care bunurile sunt livrate fără acordul și anunțarea clientului de către operatorii magazinului online, după expirarea termenului inițial de livrare, din motive care nu pot fi imputate clientului sau din motive de forță majoră.Comerciantul este obligat să returneze sumele achitate de către client fără lipsuri și în termen maxim de treizeci de zile de la data renunțării. Clientul va suporta cheltuielile legate de returnare, apărute de pe urma exercitării dreptului de renunțare. În afară de aceasta, clientul nu are nici o altă obligație de plată. Comerciantul în schimb poate solicita despăgubiri pentru daunele suferite de produs de pe urma utilizării necorespunzătoare. Dacă produsul returnat în baza renunțării nu este în stare impecabilă și nu se poate vinde din nou, clientul are obligația de a plăti despăgubire comerciantului, în condițiile în care a provocat prin neglijență deteriorarea, distrugerea sau imposibilitatea returnării produsului.În cazul în care, la deschiderea coletului, în prezența persoanei care face livrarea (curierul) se constată că produsul este deteriorat și deteriorarea a survenit înaintea preluării produsului, asigurăm imediat returnarea produsului și anularea vânzării. Orice deteriorare, lipsuri cantitative trebuie incluse în procesul-verbal de predare/preluare întocmit la preluarea produselor.

Clauze privind dreptul de proprietate

Marfa livrată va rămâne în custodia persoanei juridice care face livrarea până în momentul achitării integrale a prețului de achiziție. 

Modificarea sau anularea comenzii

La plasarea comenzii, software-ul magazinului on-line va transmite imediat clientului un mesaj cu înregistrarea comenzii. Această informare nu se consideră a fi un contract încheiat între client și vânzător ci doar semnalează clientului faptul că intenția lui de comandă a fost înregistrată și transmisă către personalul abilitat al vânzătorului. Vânzătorul oferă posibilitatea clientului ca până la livrarea comenzii să își retragă comanda pe cale electronică sau telefonică.

Copyright © 2014-2017 All rights reserved - Q24 Fashion
Created by:
Slider leftSlider rightListGridIn stockStock limit